بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


محبوبیت قلعه نویی نزد مردم هر روز اضافه میشود.

http://esesclub.com/public/album_photo/0a/2f/04/426df_a5cc.jpg?c=ba05

انتقاد امیر قلعه نویی از شرایط فعلی کشور/مگر میزان رای ملت نیست؟
در قانون آمده 3 چیز باید مجانی باشد اول آموزش و پرورش، دوم ورزش و سوم بحث درمان. سؤال من این است کدام یک از اینها مجانی است. در روز 20- 30 نامه به ما می‌دهند و درخواست کمک می‌کنند تا آنجایی که در توانمان باشد اقدام می‌کنیم اما در بقیه موارد تنها لطمه روحی می‌بینیم، مملکتمان با این همه قوی است و ثروت دارد چرا باید چنین شرایطی وجود داشته باشد وقتی از طریق پرسپولیس و استقلال می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم چرا چنین برنامه‌ریزی را انجام نمی‌دهیم. اگر صد تا مثل قلعه‌نویی هم به استقلال بیایند آنها کار خودشان را می‌کنند و برایشان مهم نیست. باید به مسائل نگاه ورزشی داشته باشیم.
بزرگترین پیروزی
ناصر حجازی ابتدا به دلیل اجرا شدن طرح 27 ساله ها و خداحافظی اجباری وی از دنیای فوتبال که شرح مفصلی دارد و نیز این اواخر که به خاطر انتقاد از دولتمردان سیاسی و ضعف در نحوه اداره کردن کشور آنهم به دلیل مشکلاتی که برای مردم کشورش از لحاظ اقتصادی بوجود آمده بود و با دیدن وضعیت اقتصادی نسبتا بدی که حتی شرایط زندگی را برای قشر متوسط جامعه سخت کرده بود،نزد هواداران استقلال و کلا فوتبالدوستان و حتی کسانیکه علاقه ای به فوتبال نداشتند به چهره ای محبوب تبدیل شده بود.مهمترین انتقاد ناصرحجازی که در اواخر عمر خود از دولت و مسئولان کشوری داشت که در نهایت نیز باعث بسته شدن پرتال شخصی وی گردید،می توان به پرداخت یارانه ها و مقدار آن که توسط دولت به مردم پرداخت میشد،اشاره کنیم._البته در این مطلب نیازی به بیشتر باز کردن این موضوع نیست _.
اما امیر قلعه نویی هم امسال علاوه بر نشان دادن مجدد توانایی های فنی خود و ثابت نمودن قابلیتهای که در طی چند سال اخیر با کسب قهرمانی های متوالی بیشتر بروز پیدا کرده و گسترده تر شده،در بیان دیدگاههای شخصی و بعضا ورزشی،سیاسی خود نیز تا حدودی احتیاط را کنار گذاشته و جهت هم دردی با مردم کشورش و مشکلات اقتصادی و ....مصاحبه های مختلفی را انجام داده که حتی ممکن است در آینده به شغل فعلیش لطماتی نیز وارد کند.
مع الوصف با بیان این موارد خواستیم بگوییم که آن تصویر و غولی که بعضی از فوتبالدوستان و برخی ازهواداران آبی در ذهن خود از وی ترسیم می کردند،شاید در این روزها و با خواندن این مصاحبه ها تغییراتی در آن ایجاد شده باشد و آن ذهنیت بدی که از این مربی محبوب استقلالی داشتند را تا حدودی کنار گذاشته وصحبتهای اخیر امیر خان باعث شود بعد از این به شخص امیر قلعه نویی و عملکرد فنی و رفتارهای اجتماعی وی بیشتر احترام بگذارند
.به جرات می توان گفت که محبوبیتی که امیر در بین هواداران استقلال داشته در این فصل خیلی بیشتر شده و نیز به احتمال زیاد هر روز بر تعداد علاقه مندان و میزان محبوبیت وی افزوده خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 2 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,محبوبیت پیشکسوتان,هواداران فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com